קופירייטינג – קופירייטינג לאתרי אינטרנט

עבודת קופירייטינג טובה מהווה כיום תנאי בסיסי להצלחתו המסחרית של כל אתר. בלי קופירייטינג מקצועי גם האתר היפה והמתקדם ביותר עלול ללכת לאיבוד בתוך אוקיינוס האתרים האין סופי של רשת האינטרנט בעוד אתרים עם תוכן שיווקי טוב מושכים יותר ויותר צפיות ומככבים בראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים.

מה זה בעצם קופירייטינג?

במובן הפשוט ביותר קופירייטינג הוא עוד ערוץ מכירה, רק שבניגוד למכירה בתמונות קופירייטינג משתמש בתכנים, מילים כתובות שנבחרו בקפידה במטרה לעורר אצל הקורא תגובה מסוימת. מרמת הסלוגן ועד מלל לקמפיין פרסום שלם, הקופירייטרים מנסים לבחור תוכן שיווקי שיעביר את המסר הפרסומי באופן הכי אפקטיבי.

קופירייטינג מקצועי ואיכותי מצריך מגוון רחב של כישורים, ביניהם יכולת כתיבה טובה, יכולות ניתוח ולמידת קהל במהירות ולעומק, הבנת הכוחות הפועלים בתחום, הכרת הפלטפורמה הפרסומית ומעל לכל היכולת למכור, לסגור את העסקה או לכל הפחות לקדם את הקורא לפעולה הרצויה ולגרום לו לקנות, להצטרף, להירשם ועדיף כמה שיותר מהר. הקופירייטרים שלנו יצרו קמפיינים מוצלחים רבים במהלך השנים ויוכלו לעשות זאת גם עבור העסק שלך. פנה עלינו לעוד פרטים.

קופירייטינג בעידן האינטרנט

רשת האינטרנט היא אחד מאפיקי השיווק החזקים ביותר שיש כרגע, אם לא החזק שבהם. הרשת זוכה מידי יום למיליוני מבקרים מהעולם כולו, מדובר בכמות עצומה של לקוחות פוטנציאלים אליהם ניתן להגיע בעלויות נמוכות מאד יחסית למחירה של חשיפה כזו בכל מדיה אחרת.

בראשית ימיה של הרשת די היה בעצם קיומו של אתר בשביל להביא מבקרים, מאוחר יותר הגולשים מצאו עניין בכל מיני אפליקציות מהבהבות ועיצובים חדישים ונכון לעכשיו וכפי הנראה גם בעתיד, השחקן המרכזי ברשת הוא התוכן. ולא סתם תוכן, אלא תוכן איכותי, מעודכן ומקורי. כתיבת תוכן לאתרים הפכה ממשהו זניח וחובבני לתחום החם והחשוב ביותר בעולם השיווק באינטרנט.

קופירייטינג לרשת שונה מכל כתיבת תוכן אחרת.

קופירייטינג לאינטרנט פונה בו זמנית לשני קהלים שונים מאד זה מזה אבל שווים בחשיבותם. מצד אחד כתיבת תוכן לאתר צריכה לדבר אל הגולש בשפה רלוונטית ומעניינת ולספק לו את המידע שהוא רוצה ומהצד השני כתיבת תוכן לאתר צריכה לרצות את מנועי החיפוש שרואים את הטקסט בצורה הרבה יותר טכנית עם דגש על מקומות מסוימים בדף, מספר החזרות של מילה ועוד.

חשוב לציין כי מנועי החיפוש מנתחים כל מאמר וטקסט באתר וביחד עם ניתוח קוד האתר משקללים את איכותו, לכן בעוד שאת הגולש האנושי אפשר אולי לפתות גם בעזרים גראפיים שונים הסורקים של מנוע החיפוש מתפקדים בעיקר על בסיס איכותו של התוכן בלבד.

הקשבה לשני הקהלים הללו תוביל ליצירת קופירייטינג אידיאלי שיביא את האתר למקומות גבוהים יותר בדפי החיפוש של גוגל ויעורר את הגולשים שיגיעו לאתר לבצע את הפעולה המתבקשת.

מי צריך קופירייטינג מקצועי?

התחרותיות העצומה ברשת שינתה את המפה. אתרים חובבניים פשוט לא עובדים יותר, בשביל לגרום לאתר להצליח צריך תוכן איכותי. קופירייטינג ברשת מצריך יכולות כתיבה כמו גם יכולות טכניות טובות. קופרייטר מקצועי ידע לייצר טקסט מעניין, אמין ונוח לקריאה לבני אדם ומנועי חיפוש כאחד. לעומת זאת קופירייטינג חובבני יכול להשיג את האפקט ההפוך ולדחות גם את המבקרים הפוטנציאלים וגם את מנועי החיפוש. אז מי צריך קופירייטינג מקצועי? כולם.

אפשרויות ההצלחה ברשת הן לא מיתוס. לכל אתר יש את היכולת לייצר רווחים, עניין, פופולאריות וכו’ אבל, אי אפשר לעשות את זה מבלי לבנות אתר איכותי שכולל כתיבת תוכן מקצועית. קופירייטינג שנעשה בידי אנשי מקצוע יכול להיות ההבדל בין 5 מבקרים ל-500 ובין מאמצי שיווק כושלים לקמפיין מוצלח.

איתנו ההשקעה בתוכן איכותי מבטיחה להחזיר את עצמה ומהר. צור קשר לשמוע עוד.


קופירייטר – איך מוצאים קופירייטר טוב?

מי יכול להיות קופירייטר? האם אתם זקוקים לקופירייטר על מנת לפתות את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ולשכנע אותם לקנות מכם תנורים (אפילו שהם גרים במדבר הסהרה..?).