כתיבת תוכן שיווקי מותאם לקהל היעד ולמנועי החיפוש מבטיחה ליצור תנועת מבקרים משמעותית ואיכותית אל האתר, תנועה שבסופו של דבר תגדיל את מחזור המכירות והרווחים שלכם.
אפשר למצוא תוכן שיווקי ברשת בתוך אתרים, בספריות מאמרים, בלוגים ועוד. כל פיסת תוכן שיווקי שנכתבה בצורה חכמה טומנת בחובה פוטנציאל פרסומי אדיר. בעבר בעלי אתרים נטו לחשוב כי עצם הבנתם בנושא בו עוסק האתר מאפשרת להם לכתוב לו את התוכן, חשיבה זו התגלתה כטעות כשאותם אתרים זכו לתנועת מבקרים דלילה מאד והושארו הרחק מאחור על ידי אתרים מקבילים שבחרו לתת את המשימה לכותבי תוכן מקצועיים.הכרות עם התחום בו עוסק האתר היא יתרון הכרחי ומשמעותי אבל אין בו די בכדי לייצר תוכן שיווקי שיעבוד בצורה האופטימאלית ביותר. כתיבת תוכן שיווקי טוב היא תוצר של חריש עמוק, ניסיון בתחום, הכרות עם רשת האינטרנט וכישרון כתיבה.
כתיבה שיווקית, תוכן שיווקי ומנועי החיפוש
אחת מהאמרות הידועות ביותר בלימודי התקשורת היא אמרתו של מרשל מקלוהן "המדיום הוא המסר" וכשמדובר ברשת האינטרנט המדיום ללא ספק עיצב את המסר הפרסומי.כל ערוצי השיווק והפרסום מחוץ לרשת מתייחסים אך ורק לצרכנים הפוטנציאלים שלהם ומרכזים את כל מאמציהם בניסיון למשוך אותם לאותו מוצר, שרות וכו'. תוכן שיווקי שכזה אינו צריך לשכנע את המדיום לפרסם אותו, הפרסום בד"כ נקבע מראש וניתן בתשלום.
תוכן שיווקי לאתרים לעומת זאת כן מתייחס למדיום בנוסף לקהל הגולשים עצמם. ההתייחסות למדיום נעשית במסגרת התאמת התוכן והעמדתו למנועי החיפוש. כתיבה שיווקית – כתיבת תוכן שיווקי מותאם למנועי חיפוש יוצר שני תהליכים מקבילים:- חידוד החשיפה – כתיבת תוכן מקצועית תדע להבליט מילות מפתח רצויות בצורה שתגרום למנועי החיפוש לקשר בניהן ובין האתר, לקטלג את האתר על פיהן ולהציג אותו רק כתשובה על חיפושים רלוונטיים..
- הגדלת מימדי החשיפה –תוכן שיווקי מותאם למנועי חיפוש תורמת להגבהת הדרוג במנועי החיפוש שבתורו מייצר יותר תנועה לאתר.
יחד, חידוד החשיפה והגדלתה מיצרים תנועה משמעותית מבחינת מימדים ואיכותית מבחינת נכונותה לבצע את הפעולה שמציע האתר. התעלמות מהצורך ביצירת תוכן שיווקי מותאם למנועי חיפוש תמנע מהאתר לקבל את תשומת הלב שמגיע לו. אצלנו תמצאו ניסיון רב בשיווק וקידום אתרים כמו גם מגוון כותבים שמכירים את המדיום.
כתיבת תוכן אנושי
בעולם בו כל אתר מחפש לככב בגוגל כתיבת תוכן שיווקי נוטה לפעמים לשכוח את הצרכן האנושי בכל התהליך ומתמקדת יתר על המידה במנועי החיפוש. כתיבה שיווקית ותוכן שיווקי שמתעלם מבני האדם עלול לגרום לתנועה שמגיעה לאתר לחזור בה וללכת לחפש אתר אחר.רוב הגולשים מחליטים תוך 5 שניות האם להישאר באתר מסוים או להמשיך בחיפוש, במהלך הזמן הקצר הזה מבנה הכתיבה צריך להבהיר לקורא באיזה מידע מדובר ולשכנע אותו להמשיך לשהות באתר, בהתחשב בהיצע האתרים ברשת לא מדובר במשימה קלה אבל ביצועה מגדיל מאד את סיכויי ההיענות.
לאחר הרושם הראשוני כתיבת תוכן שיווקי צריכה להמשיך ולשכנע בצורה הברורה והטובה ביותר תוך שימוש במידע עדכני וכתיבה שיווקית טובה.תוכן שיווקי שעובד
כל אתר מעצם בנייתו מחפש לייצר תנועה, כתיבת תוכן שיווקי שיודעת לתקשר עם מנועי החיפוש וליצור עניין אצל הגולשים, תוכן שיווקי שמבוסס על מחקרי שוק והכרת הפלטפורמה הפרסומית יוכל למנף כל אתר להצלחה מסחרית.
חשוב לציין כי תוכן שיווקי איכותי יעבוד טוב יותר בשיתוף עם בניית אתר אופטימאלי, קמפיין קידום אתרים וסבלנות. דירוג גבוה במנוע חיפוש לא נוצר ביום, לרשת יש קצב משלה ולעיתים לוקח לדברים קצת זמן להתבהר. התמידו, היצמדו לבעלי מקצוע איכותיים עם ניסיון מוכח והאתר שלכם בדרך להצלחה. איתנו תוכלו למצוא את הדרך הקצרה והאפקטיבית ביותר עבורכם, פנו אלינו לעוד פרטים.עקרונות לכתיבת תוכן שיווקי – מילה טובה איך כותבים תוכן שיווקי טוב? אתר מילה טובה מציע לכם חמישה עקרונות עיקריים לכתיבה נכונה של תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט, קראו.