השילוב בין תוכן וקידום אתרים הוא השילוב הנכון והחכם ביותר ליצירת אתר מצליח. בלי קמפיין קידום אתרים האתר שלך עלול להיבלע אל רשת האינטרנט כלא היה, ובלי תוכן איכותי גם לחברת קידום האתרים המקצועית ביותר יהיה קשה מאד לקדם את האתר.
מה הקשר בין תוכן וקידום אתרים?
הפוטנציאל השיווקי האדיר של רשת האינטרנט מביא בכל יום מאות עסקים בעולם כולו לפתוח אתרים חדשים מתוך תיקווה להגיע לקהל יעד מסוים ולהגדיל את מחזור המכירות והרווחים שלהם אבל, המשימה אינה פשוטה.התחרות על ליבו של הגולש קשה במיוחד והיא עוברת דרך מנועי החיפוש, לא משנה מה אתם מחפשים רוב הסיכויים שתעשו זאת דרך מנוע חיפוש וברוב המקרים דרך גוגל.
חברת קידום אתרים מנסה לגרום לכך שדווקא האתר שלכם ימוקם בראש תוצאות החיפוש ובכך לזכות בתשומת ליבם של המחפשים הרלוונטיים ולהביא אותם לאתר. אחד הכלים החשובים ביותר אם לא החשוב שבהם ליצירת קידום אתרים אפקטיבי הוא תוכן איכותי עדכני ומהימן בעזרתו יטפס האתר במעלה התוצאות עד למקומות הגבוהים ביותר וליצר נפח תנועה משמעותי וחיוני.אז מה צריך לעשות?
אותו טיפוס במעלה דפי התוצאות כתוצאה מכתיבת תוכן וקידום אתרים מתרחש תודות לשתי סיבות הפועלות ככלים שלובים:
- גוגל ומנועי החיפוש האחרים רוצים לתת ערך אמיתי לגולש – מנועי החיפוש שואפים לסייע למשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים – בכל חיפוש מדורגים האתרים לפי מידת הרלוונטיות שלהם – ככל שמנוע החיפוש באמצעות אלגוריתמים שונים קובע כי דף מסויים הינו התוצאה הטובה ביותר לחיפוש שביצעתם, כך הוא יופיע גבוה יותר.
אתר שישקיע בכתיבת תוכן איכותי ועדכני שנכתב בצורה מקצועית ואינפורמטיבית – עונה על צרכיו של הגולש ולפיכך יזכה למיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש. - מנועי החיפוש רואים רק טקסט – כן, כן, על אף ואולי בגלל מורכבותם מנועי החיפוש מסוגלים לקרוא רק את הטקסט באתר. אומנם ישנם ניסיונות להתייחס לסוגי תוכן אחרים כמו ווידאו, תמונות או פלאש למשל אבל עוד חזון למועד וכרגע, כמו שאומרים בתעשייה "התוכן הוא המלך". התוכן הכתוב הוא זה שמספר לסורקים על מה האתר, מה הנושאים החשובים יותר עבורו ולמי הוא יכול לעזור ולכן אתר שמכיל תוכן כתוב כמו שצריך יזכה לקטלוג שהוא רוצה ויופיע בדפי תוצאות החיפושים שהוא מחפש להופיע בהם.
החשיבות של תוכן מתעדכן
לאחרונה שיחררה חברת גוגל כלי חיפוש חדש המתלווה לפורמט החיפושים הישן ומאפשר למשתמש לפלח את התוצאות בצורה נוחה ומפורטת יותר מאי פעם תוך מתן דגש עצום לתוכן המופיע באתר, סוגו ובמיוחד לקצב ההתעדכנות שלו.
בעזרת הכלי החדש הגולשים יכולים כעת לסנן מידע שפורסם לאחרונה, מידע שפורסם ב-24 שעות האחרונות, במהלך השבוע האחרון, השנה האחרונה ולראות את הפרסומים בנושא לאורך קו זמן מסוים. כצרכנים כולנו מבקשים את המידע העדכני ביותר ועכשיו יש לנו את האופציה לקבל אותו.
ביכולתנו לייצר תוכן איכותי מסוגים שונים באופן מתמשך תוך שמירה על הרמה הגבוה ביותר בתחום.
עוד בנושא: ניהול תוכןלמי שמעוניין להרחיב עוד על תחום קידום האתרים ולהבין את הקשר בין תוכן ל-SEO, מומלץ לקרוא באתר AskPavel את הפוסט הבא: שאלת מליון הדולר – איכות או תכיפות תוכן
פנו אלינו לעוד פרטים.