תחום קידום אתרים באינטרנט משתנה ומתחדש ללא הפסקה. גוגל ושאר מנועי החיפוש (בארץ רלוונטי רק גוגל, בינתיים..) משנים ומעדכנים את האלגוריתם שלהם מספר רב של פעמים בשנה במטרה לשפר את איכות התוצאות וכדי להלחם במניפולציה של מקדמי אתרים.
מידי פעם נפרסם כאן טיפים לכתיבה נכונה ולקידום אתרים – כדאי וכדי לשמור על קשר…
תוכן יחודי
הזנב הארוך
הזנב הארוך – The Long Tail הוא ביטוי המתייחס לתכונה של התפלגות סטטיסטית – כאשר, בהתייחס לאינטרנט ולחיפושים, קיימים מספר רב של חיפושים בביטויים לא שכיחים.
איך מנצלים את תופעת הזנב הארוך?
לרוב, מקדמי אתרים אינם מתייחסים לביטוים איזוטרים. הדרך להגיע לאותם אלו אשר מחפשים ביטויים לא פופולרים אולם רלוונטים לתחום שלכם היא באמצעות תוכן רב באתר אשר כולל את הביטויים הללו.
טיפ חשוב: אנחנו מספקים אפשרות לכתיבת מאמרים על ידי כותבים שונים – לכל כותב מאמרים אוצר מילים שונה כך שכתיבת מאמרים של כותבים שונים תעשיר את אוצר המילים והיקפם באתר שלכם.
צפיפות מילות מפתח – מהו האחוז הנכון?
בעלי אתרים רבים מחפשים את התשובה לשאלה מהו האחוז הנכון של הופעת מילת המפתח בטקסט בדף – יש האומרים כי האחוז הנכון הוא 5% וכמובן שניתן למצוא תשובות אחרות.
אנחנו מאמינים כי יש לתת דגש לטקסט איכותי וקולח – יותר חשוב שהטקסט יהיה נעים לקריאה מאשר להגדיל בצורה מלאכותית את הופעת מילת המפתח החשובה לכם בטקסט ובכך להוריד את איכותו. כמובן שיש מסגרת מומלצת של הופעת מילת המפתח – בין 1%-10% כאשר יש לשקול היטב הוספת טקסט אשר בו אחוז הופעת מילת המפתח חורגת מטווח זה.