אז הקמתם אתר חדש או החלטתם שהגיע הזמן לשדרג אתר ותיק. החלטתם לקדם את העסק שלכם בדרך המקובלת, הנוחה והזמינה ביותר- רשת האינטרנט. מה עכשיו? מה צריך להכיל האתר? ואיך עושים את זה?
מדוע צריך תוכן עדכני ומתעדכן?
קודם כל, משום שמי שטרח והגיע לאתר מסוים מצפה למצוא בו את התוכן שהוא חיפש ורצוי שהוא יהיה מעניין. הישראלי הממוצע מעביר כ- 8 שעות בשבוע בגלישה באינטרנט. הגלישה הפכה תחליף לקריאה, לצפיה בטלוויזיה ולעיסוקי פנאי אחרים. לכן הגולש מצפה לפגוש תכנים רלוונטים ומרתקים.
הכתיבה צריכה להתאים לפרמטרים החשובים בקידום אתרים ובכך להוות מנוף לקידום ולהצלחת העסק שלכם.
ניהול תוכן – כל הפרקטיקות
מחקר מקדים
המחקר המקדים כולל היכרות עם מנועי החיפוש, עם אתרים מתחרים ועם נקודות החולשה והחוזק של העסק, איתור נושאים לכתיבה בהתאם לצורכי הקידום וכן מחקר מילות מפתח באמצעות כלים מתאימים.
כתיבה
עריכה והגהה
עריכת הטקסטים והגהתם- כדי שהאתר ייחשב איכותי בסיווג של מנועי החיפוש, הכתיבה צריכה להיות איכותית, בהירה ועניינית וכמובן ללא שגיאות כתיב, טעויות שפה או הקלדה. עריכת הטקסטים בהתאם למושגים ומילות חיפוש מוגדרות.
העלאת תכנים
עדכון שוטף
האינטרנט הינה רשת דינאמית, הדורשת עדכון שוטף כדי להישאר רלוונטים ומשפיעים ולהגיע לקהל הגולשים. יש צורך בחידושים ויצירה מתמדת, בהוספת תכנים, בשדרוג האתר, בהתאמת התוכן למנועי החיפוש וכל זאת תוך היכרות עם השוק ועם מנועי החיפוש. ניהול התוכן צריך להיות מותאם למטרות האתר ולקהל היעד שלו. ישנם אתרים בהם נערכות עסקאות מכירה, כך שהתוכן באתר צריך לכוון לביצוע הרכישה. אתרים אחרים מספקים מידע על השירותים שהם מציעים או על הסחורות, ומכוונים את הלקוחות ליצירת קשר, להרשמה לניוזלטר או להגעה לחנות. ישנם גם אתרים המפנים את הגולשים בהם לתכנים חיצוניים כגון בלוגים או כתבות שפורסמו מחוץ לאתר.
זקוקים לשירותי ניהול תוכן?
הפעולות בתהליך ניהול תוכן כוללות בין היתר את השלבים הבאים:- אפיון ומיפוי מטרות האתר
- בניית תוכנית עבודה חודשית
- יצירת וכתיבת תכנים מתאימים
- הזנת התכנים לאתר האינטרנט
- ניהול תוכניות שותפים, פרסומות באתר
- שיתוף פעולה עם מקדם האתרים
פנו אלינו עכשיו ונספר לכם עוד על ניהול התוכן באתר שלכם!